EN DAG SOM IDAG

Hellow... 

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans idag faktiskt..

Sov hemma hos killen igår och åkte hem idag eller jag åkte hem till Emmie:)

Skulle bara bli en fika men de vart åtminstonde 4 timmar med snack om allt från spöken och till pojkvänner och hur det vart så blandat vet jag faktiskt inte, men ah de blir alltid så när vi umgås:)

Imorgon så ska jag antagligen träffa Emmie och kanske Nattis, sen så ska jag städa massa massa så att killen kanske kan komma hit på lördag efter våran typ middag hemma hos honom:P

Igår städade jag absolut hela köket från topp till tå.. Det behövdes verkligen, och jag hittade såndära fjäril's larv i köket, inte mysigt någonstans, så de var väl verkligen dags...



Nej nu ska jag ställa mig och laga mat då jag bara har ätit frukost idag, har blivit så himmla dålig på att äta..


kisses 'n' hugs to you guys!

Kommentarer
Postat av: Låla

Äta bör man annars dör man :P

2009-08-20 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0