FREDAG

Vad händer idag tro? 

Ingenting tror jag, jag ska fortsätta med hemmet så  de kan bli klart någon gång, Det är tråkigt väder så man vill inte gå ut och göra något.


I natt kunde jag inte sova något, jag kunde verkligen inte, jag bytte film efter film och jag startade alla tråkiga filmer som man bara helt enkelt ska somna av, men ikke!
Nå väl, jag lyckades somna runt fem och vaknade tjugo över tolv, så ah jag fick sova några timmar iaf, de är väl bra de..


Nej jag ska fixa mig och ta nya bilder I think, dags att jag får några jag kan sitta och redigera vilket jag tycker är as kul...

Ni får ha de bra så länge, eller förresten Vad anser ni om videoblogga? Är det något man ska testa eller är de bra som de är?

Kisses

Kommentarer
Postat av: SABINA

jag tycker att det är roligt med folk som videobloggar :D

2009-08-21 @ 14:57:52
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/
Postat av: SABINA

ja men de är bara att köra på :D jag ska också videoblogga hihi .

2009-08-21 @ 23:08:37
URL: http://sabinalindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0