NICE DAY

Jajamän, idag är de MIN dag, jag har haft en kanon dag och jag är super glad, inte det minsta trött och ska börja städa här hemma snart tänkte jag, Vad har ni gjort idag?


Funderar på om jag ska hinna åka till emmieboll innan jag ska åka till mammas jobb också men tror inte det eftersom jag ska börja med städningen också... 

Imorgon ska jag hem till min kärlek och vara där en stund på eftermiddagen, sen ska jag åka  hem och göra diverse saker, städa lite osv.


Det känns som att det här kommer bli en bra vecka men jag kan ju ha fel.

Hade läxförhör idag också, det var inte jätte svårt, men jag brukar vara så otroligt seg på morgonen så allt brukar bara bli pannkaka, men denna gången fick jag banne mig alla rätt:).. lite stolt får jag faktiskt vara:)


Nej sötnosar, nu ska jag börja städa för här blir inga barn gjorda:)

kisses thru the screen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0