THIS TIME I BLAME ME AND MYSELF

Jajamän, nu sitter jag här igen efter mer eller mindre en typ av blogg torka?..
Ska ut och gå med Niclas lite senare ikväll tror jag, eller vi snackade om de iaf, kan bli kul:).. känner att de är dags att jag börjar röra på mig, även fast jag säkert gått ner en hel del nu senaste tiden för att jag inte har någon aptit, men den kanske kommer tillbaka om jag rör på mig lite mer?..
Så de är iaf min plan den senaste tiden, sen blir de massa massa plugga för min del också, ska verkligen lyckas få upp mina betyg eftersom det är sista året också. . .
Ja du har inte mkt mer att skriva, Jag ska ta något att äta sen gå ut,
får se om jag kanske tar en tripp till nicke picke ikväll, men bara om jag orkar, som sagt skola imorgon
kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0