WARNING

Har ni någonsin funderat på om ni skulle se alla varnings signaler om dom fanns där?

Tex. Om eran kille/Tjej skulle träffa andra, eller om en kompis hamnat i ett drogberoende?..


Jag vet att jag skulle inte se dem innan allt varit för sent.

Jag är rädd för att vara den jag är, jag är rädd för att bli sårad, Jag är livrädd för att gå över broar.

Inte för att de har något med det jag hade tänkt skriva i dagens inlägg men kände bara att jag behövde skriva det liksom.


Idag var det första skol dagen, Det kändes bra men ändå dåligt.
Massa nya lärare och en ny klass eftersom vi blivit indelade.

Igår fick jag träffa lillebror's flickvän, hon var söt faktiskt, och verkar vara jätte trevlig, all lycka till er verkligen.



på tal om förhållanden så saknar jag min egen kärlek. Även fast vi träffades i går (Söndag), Så känns det som månader sen.
De är absolut jobbigast när jag ska sova, eftersom han alltid brukar ligga och hålla om mig tills jag somnar så var det riktigt svårt att sova, och jag försökte verkligen allt!.

  • Jag kramade om täcket, kudden
  • Jag kollade på en skit dålig film
  • Jag läste 2 böcker
  • Jag började städa i mitt rum

Och inget av ovanstående funkade.. det suger..


Nej nu ska jag försöka göra något vettigt om jag lyckas, De finns ju bara en sak i mitt huvud och gissa vad!

Jo Oscar..


Kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0