The final destination...

Är att ta sig upp ur sängen.. har kurrat ihop mig med två täcken och 2 kuddar och då liggere jag som en prinsessa kan jag lova.

Fia har åkt iväg med sin mammi jag var för trött för att gå upp... fastnade självklart framför tvn i natt och kollade på ett päron till farsa:$


Snart ska jag gå upp och fixa mig i ordning, måste ju vara fin idag eller ngt:P
Ska pass på att städa lite också innan fia kommer hem igen så hon blir lite glad iaf:)

sen ska vi upp till hennes mamma lite senare och äta julmat:D mums:D


Jag börjar bli förkyld igen, hoppas på att de bara är min vanliga dos av morgon förkylning som försvinner ganska snabbt.


Nej God jul på er kära läsare och alla andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0