DAG 1

Yes första hel dagen i Enköping, vet inte riktigt vad jag ska göra idag faktiskt.

Min lillebror ska gå på premiären av nya harry potter filmen så de blir lugna bananer här i lägenheten..

så jag ska nog lata mig lite framför datan, gå över till syster, snacka lite goja sen ska jag nog över hit igen och nörda lite till... 
Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills november, dels till andra filmen och dels för att jag fyller 18, känns lite overkligt faktiskt, då jag fortfarande kommer ihåg vad jag fick när jag fyllde 15..

Snart åker min emmieboll till Spanien också, alla åker utomlands nu på sommarn, är det inte bättre att åka när det är kallt i vårat avlånga land?


Ska börja fixa med mitt körkort snart också tänkte jag, blir nog en intensivkurs istället för att övningsköra massa, eller jo det måste jag ändå men ah ni fattar.


vad ska man annars göra idag?.. jag har ingen aning, inga bra idéer alls,  känner inte direkt några här i enköping som jag nämnt tidigare...


Nä kanske blir en resa till västerås något när jag ändå inte är så långt ifrån..


Nu så har jag inte så mycket mer att skriva än att jag vill börja läsa twilight böckerna som mamma köpt, började lyssna på en ljudbok av första twilight boken på tåget hit igår, men hade ingen ro att lyssna , jag ville bara av tåget..


nää nu ska jag röra mig!


krampå´se pappkassse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0