HALV NIO HOS MIG!

Yes, jag vart väckt halv nio i morse och skulle vara barn vakt medans min syster och hennes kille gick några ärenden på stan. Så any way.. Vaknade, gjorde  ordning kaffe och satte mig vid datan i väntan på att lillfisen skulle vakna så att han kunde äta frukost.. men ikke!.. han vaknade till och jag gick in för att kolla till honom, han pratade lite med mig och ville inte alls gå upp.

Så jag lät honom ligga kvar där tills syster och kille kom hem igen...


Just nu sitter jag mest och ler inombords, för idag mår jag bra... än så länge iaf..
idag vet jag inte riktigt vad som händer, har bara sovit tre och en halv timme i natt så jag är ganska trött faktiskt...


Juste! förhoppningsvis så kan jag snygga till min lilla gadd snart:D yeeey!


krampå'se pappkasse

Kommentarer
Postat av: aw.

gillar inte kaffe :(

2009-07-22 @ 17:27:27
URL: http://alleballele.blogg.se/
Postat av: aw.

bra det din tomte :D:D

2009-07-23 @ 02:05:18
URL: http://alleballele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0