IF TOMORROW NEVER COMES?

jag förstår inte, jag fattar verkligen ingenting.
Jag fattar inte hur jag kan orka att ha dig runt omkring.
Hur du kan förgifta min hjärna med skit som inte är värt någonting,
Hur du tror att du kan få mig att göra exakt vad du vill, Är de vad du vill att jag ska bli?
Någon som inte kan komma på saker,som är bunden till att göra ingenting?


Jag är en människa, ingen man kan leka med, jag är inte en docka jag är jag, Och du fattar ingenting.

Du får mig att må sämre än vad jag redan mår, Du får mig så förrvirad, ska jag inte få bli någonting?

Ska inte jag få göra det jag vill? Eller ska jag gå på Gator med krosat glas?

min ända fråga är VARFÖR?
Varför just jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0