NY DESIGN

jajamän folket, jag kände för att fixa en ny design här på bloggen och nu är det fixat och är ganska nöjd för tillfället...

kommer säkert på något senare som jag vill fixa, men ah ganska nöjd iaf:).. Jag försöker ju liksom lära mig blogg.se fortfarande då jag tycker att det är kul att  hålla på med design, nog för att jag inte har gjort designen helt själv, men man måste ju börja någonstans eller hur?:)


Just nu luktar det mat i hela lägenheten då farmor börjat med maten, kanon bra!:)..


Har snackat med min älskade nattis i nästa en timme, saknar den dära bollen rätt mycket faktiskt, länge sen vi träffades...  Det har hänt lite saker nu senaste tiden och jag har sagt upp kontakten med en del personer, vilket bara har fått mig att må bättre faktiskt. Men fortfarande inte helt perfekt...


Även fast det är första dagen i Enköping så känner jag mig lugnare inombords även fast jag är ganska uttråkad.

nej nu ska jag inte göra så mkt mer, gå och ta en cigg typ,

krampå'se pappkasse

Kommentarer
Postat av: aw.

NANANANANA :D:D choklad är gott eller vad säger du :):)

2009-07-16 @ 16:37:14
URL: http://alleballele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0