SLÄKT OCH FAMILJ

jag börjar ledsna lite nu faktiskt, jag vet inte varför, jag är på dåligt humör och trött på allt..

Jag träffar min släkt var eviga dag men vad hade jag räknat med egentligen?


Farmor vart lika irriterad på mig som jag vart på henne, varför i helvete ska man köpa mackor som blir gammla?...
varför i helvete ska man köpa mackor till min pappa när han ändå inte äter när han jobbar?`.,.. hallå komigen lägg pengarna på ngt viktigare, min lillebror vaknar ändå inte förns de är dags att äta lunch, och jag är över hos min syster hela tiden ändå?..

jag kan inte göra mer än att sucka, jag börjar få en sådan enorm hemlängtan också... Kunna vara utan att massa släkt kommer över, kunna springa runt som jag vill, kunna vara själv utan att höra massa gnäll från tex farmor.

Höjdpunkten i Enköping just nu är min syster, utan gnäll på att jag är värsta soffpotatisen, det är så skönt, att kunna prata om helt onödiga saker, kunna säga ifrån utan att någon får värsta utbrottet ...


Tur att jag inte åker till farmor så ofta ändå.. jag hade ju fått spunk, nu längtar jag bara hem, hem till min säng, hem till mina vänner, hem till det som är mitt och ingen annans...

Och när det blir ser de ut som att det är långt till. 4 dagar kvar tills mamma är ledig, ska kolla om hon kan hämta mig då.. Dock så kommer jag sakna min pappa och min syster, mina bröder, men vi kommer snart ses igen.


Igår var det utflykter med syster, fredrik och lilla nikolaj, vi fiskade och hade picknick i en av enköpings alla parker, det var riktigt mysigt. jag är ju "plast moster" till lilla niko, så söt liten plutt..

Nej nu ska jag springa över till syster och umgås med dom, uppdaterar lite då å då,


krampå'se pappkasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0