PANGKNACK

Precis det som är rubriken kommer detta enormt tråkiga inlägg handla om.

Huvudvärk.

Det har jag haft i exakt en vecka nu och halsen börjar bli värre igen, tappar rösten, hostar som en galning.
Fattar inte riktigt vad som har hänt med mitt kära imunförsvar för de verkar bli allt sämre ju längre tiden går och jag som imprensip aldrig brukade vara sjuk förut.

Finns de liksom ngt man kan göra för att stärka imunförsvaret?..

För  att byta topic mina kära läsare så är de så att jag har fullt schema denna vecka vilket är lite kul faktiskt eftersom jag har lite att se fram emot:)

Måndag; Skola, inlämning av uppgift i projekt och sedan efter de ska jag på anställnings intervju den ni!..
Är lite nervig faktiskt eftersom de är min första riktiga intervju, men de kommer säkert gå super:)..


Tisdag: Skola, Städning av heeela lägenheten och umgås med mamma innan hon åker.


Onsdag: Säga hej då till mamma som åker till Bali och är borta i tre veckor. Och sedan kommer gulliga, underbara Kenneth upp till våran vackra huvudstad:)

Torsdag: Umgås med Kenneth och lillebror, käka gott och kolla en najs film eftersom att mr K tar med sig en del upp:)

Fredag: Myyyyys kväll!, se om Nattis och Henke vill komma förbi och snacka lite skit och se vad kvällen har att erbjuda.


Lördag: Sooova läänge, umgås med kenneth kanske en kväll med bowling eller bio får se vad vi känner för.


Söndag: Umgås Med MR K innan han ska ta tåget hem igen... Sen sova och upp tidigt dagen efter...


Som sagt massa att göra. Äntligen kanske jag är back on track igen och kan ta upp de här med bloggandet mera också.



Nej folket, ska umgås lite med pappsen, har inte träffat honom sen i sommras förutom en halvtimme här för ngra helger sen:)




Love, Gabbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0