ANONYM

Jag hatar anonyma kommentarer eftersom jag inte kan svara på kommentarerna, så nästa gång, skriv ert namn tack:)
I detta inlägg så kommer jag bara skriva vad jag känner och ge ett extra plus till en person som fått mig att vara glad dom 2 senaste dagarna.
Vi börjar med de mindre bra.
Till Amanda: Att du orkar ringa och säga vad du gör eviga sekund! Dryga jävla människa pallar inte med dig! SUG och var GLAD!
Jag blir så less!, jag blinka innan du ringer och är som en böld i röven! De finns gränser och du har gått över dom.
Väx upp och sluta vara sådan fjortis!
De är inte jag som träffat en döv snubbe, de är faktiskt du, så låt inte de gå ut över mig, + att du har inte alltid rätt
så in your face!
Kenneth: Du har gjort mig riktigt glad dom senaste dagarna, jag har alltid haft ett leende på läpparna.
De känns lite som att jag har svävat på moln faktiskt, konstigt nog.
Du ska se att allt blir bra, och att du kommer få det mycket bättre när du flyttar än vad du har nu, även fast de kommer vara tufft under en period, men jag finns här för dig:)
Lovar att jag kommer och hälsar på dig sen när du fått ordning i nya lägenheten!:)
En stor Puss till dig gubben!
Snart åker mamma också de är 10 dagar kvar nu tror jag, ska bli skönt även fast jag kommer sakna henne, men tre veckor går ju fort.
Nej söta läsare, nu ska jag kolla på tv och sen plugga:)
/ Xoxo G'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0