OM JAG KUNDE DRÖMMA

Ja jag vet, samma rubrik eller "titel" som till första Twilight boken,
men jag kände att de var en bra rubrik idag.
Ni vet hur man alltid brukar kunna dagdrömma för att kunna komma till en annan plats?
Jag har slutat med det, jag verkar inte kunna drömma längre, eller jo klart jag kan, men inte på samma sätt som förut. och när jag väl drömmer så är de inga bra drömmar.
Senaste tiden har de varit drömmar om att jag faller och innan jag slår i så vaknar jag...
Typ så är dom iaf, men inte i detalj, Jag vet inte vad jag ska göra riktigt faktiskt, de är ju inge kul att sova dåligt då det slutar med att jag blir grinig och sur hela tiden, för så vill jag absolut inte vara, jag vill bara vara den dära glada, lyckliga och positiva tjejen jag  en gång var.
Men man kan väl inte få allt här i livet antar jag?
I vilket fall om jag kunde drömma så skulle jag inte sitta där jag är idag tror jag.. Jag skulle ha världens hus och allt man kunde drömma om.
Men jag orkar inte drömma om saker som aldrig kommer hända.
Nu ska jag vidare,
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0