Skriva av sig lite då då..

Jag förstår inte riktigt hur man tänker när man sätter ny personal på att jobba i 3 timmar?
Vad har jag hunnit lära mig på tre timmar? jo skala granatäpple...
Vill man att ny personal ska lära sig så ska man väl sätta dom där de är mycket att göra och mycket folk för att man ska få upp tempot, idag har väl egentligen varit den dagen jag kan säga att jag inte tycker om mitt jobb, jag vill ju jobba längre, ha mycket att göra så att man får upp tempot och inte halkar efter...
Men vad ska man göra, jag har fått jobba iaf..
I morgon börjar jag 11 och jobbar antagligen 3 timmar också?
Ska prata lite med min vän sen och se vad hon säger..
Nu ska jag äta lite
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0