Liten ändring

Som ni ser så är det en liten ändring, dock inte så jätte stor, men har inte så mycket tid nu för tiden, så jag tar en sak i taget, tänk på att det är första gången jag gjorde en header(?) så har ni tips om hur man kan få dom snyggare osv, tveka inte att ge mig era tips!:D

Nu senaste tiden har allt varit upp och ner men det  börjar att gå uppåt iaf:)

Hade min första plåtning i onsdags det var riktigt kul!:D..
så den 10e mars är det dags igen, Can't wait!..

Har jobbat på mitt jobb i snart 5 veckor, riktigt najs faktiskt, fortfarande grymt kul:)
där av att jag inte kunnat uppdaterat så mycket, har varit så otroligt trött, men jag lovar att jag ska bli bättre!

Vad har ni gjort den senaste tiden?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0