Första arbetsdagen avklarad.

Nu är första arbetsdagen avklarad, grymt härligt faktiskt, är hel nöjd känns som jag faktiskt har lärt mig ngt vilket är kul eftersom jag börjar få in rutinerna igen.

Som de ser ut så blir de resa ner till Göteborg med jobbet från söndag till fredag eftermiddag/ kväll, ska bli kul att få lära sig ännu mer.

På onsdag kommer förhoppningsvis mitt id kort så jag kan gå ut i fält och börja träffa kunder också, de känns lite spännande men fortfarande massa kvar att lära. tur att jag har en coach jag kommer bra överens med så det inte blir som sist.


Jag ser fram emot morgon dagens jobb, de ska bli kul att lära sig ännu mera faktiskt.

nej nu ska jag varva ner och ta de lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0