you think you know me, Suprice

Rubriken har väl absolut ingenting med detta inlägg att göra tror jag iaf.
Jag kommer säkert komma in på något som har med den att göra, eftersom jag valde den av en anledning,
kommer dock inte ihåg just nu.

Jag har varit på bio med min bästa vän Sofia, you got to love her!
Vi kollade på avatar eftersom alla säger att den var så bra, men nja den var okej, lite besviken är jag allt.

Just nu sitter jag och dricker en öl och lyssnar på musik med Sofia.
Vi får se vad kvällen har att erbjuda, något bra hoppas jag iaf.

Har tänkt massa dom två senaste dagarna, och jag har banne mig förändrats massa, förut var jag grymt oseriös med allt, då menar jag verkligen ALLT, men nu så har jag börjat att fundera och jag vill inte vara den jag var förut, oseriös,omogen,blyg.

Jag vill mogna upp, eller vilket jag kanske har gjort, och att de ska hända något, jag vill inte träffa massa idioter mer. Och dom flesta vet vem jag syftar på, så jag nämner inga namn så har jag inte sagt något.

2009- Var året som fick mig att inse:

  • Pengars värde
  • Att de finns massvis med mega idioter
  • Att vännerna kommer före killar (man blir lätt blind.)
  • Att man ställer upp för familjen

Men framför allt, jag börjar hitta mig själv igen, jag är gladare, jag känner mig mycket starkare.
Dock fortfarande lite för sårbar men de kommer jag att ändra på.

Detta år gör jag ett löfte till mig själv, eller ja två kanske de till och med blir

Jag ska inte trycka ner mig själv, eller gräva ner mig i små saker.
Jag ska inte ödsla energi på sånt som är ovärt dvs. Idioter.


Ja som sagt, det vart två saker.


just nu tänker jag stänga av mina känslor och leva livet, jag tänker inte vänta, jag ska bara lé och visa att jag klarar mig all by myself.



Men alla dessa känslor, är svårare att hantera än vad man tror, tycker man om någon så gör man, man väljer tyvärr inte personen. men nu ska jag ta de lugnt, och bara "go with the flow"

nu vart det ett långt inlägg, men vad ska man göra, ibland måste man skriva av sig de man känner, även fast man kanske bara känner det för stunden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0