Kryll, fylla, Fucka uuuuur!

I morgon är de kryssning, ser fram emot att få umgås med gänget som vi inte alls har umgåtts med varenda helg, nej då..
Men i vilket fall i morgon blir de kryll,fylla, fucka ur och skyyy höga klackar, eller ah lite att ta i men höga klackar iaf, ska bli skönt att få komma iväg lite faktiskt..
De här var iof inte tanken att jag skulle skriva om, men nu har jag de ur världen iaf...
De är lite kul, för att komma till jobbet måste jag först gå till bussen, ta pendeltåget, antingen gå från centralen eller ta tuben, gå några meter och sen är jag framme.
och när jag väl går till pendeln så är det alltid några som står med massa bröd utanför stationen  och får alltid ett godmorgon och värsta leendet när jag går förbi, förutom när jag är osminkad.. haha..
Men jag menar, jag blir väl inte en annan person bara för att jag går utan smink och kanske små springer till tåget, vilket jag iof gör nästan varje morgon men ändå...
För att komma in på ngt annat, jag vet att uppdateringen här är verkligen sämst. men jag orkar  verkligen inte skriva ett värdelöst inlägg som verkligen ingen läser för att berätta hur min dag har varit, jag menar är det verkligen det ni är intresserad av att veta?...
Och eftersom jag åker på kryssning och kommer hem lördag eller söndag så tänkte jag köra en frågestund tills jag är tillbaka, så nu har ni chansen att fråga vad ni vill, är de för sexuella frågor eller allmänt störda frågor så kommer jag antagligen inte svara på dem, men annars gör jag de:)
Så go for it!
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0