TILL MIN ALLRA BÄSTA VÄN<3

Joakim aka Jokko

vad skulle jag göra utan dig?
Jag skulle verkligen inte kunna göra något, du finns alltid här för mig och det värmer.
Det spelar verkligen ingen roll vad jag har gjort eller inte gjort du finns alltid där.
Jag vet att jag inte är duktig på att höra av mig. men det ska verkligen bli ändring.

Jag kommer alltid att finnas för dig, och kommer alltid försöka göra allt för att du ska må lika bra som jag gör när vi pratar.

Du är den ända jag kan prata med om allt och jag vill aldrig att det ska försvinna.

Vi ska ta över världen, bästa vän<3

Kommentarer
Postat av: Jokko

Gud vad du är underbar baby, du betyder för mycket för mig och det vet du! Kommer ALLTID att finnas här för dig, vad som helst och när som helst <3 Vi ska lätt ta över världen vännen :) <3

2009-08-31 @ 14:36:08
URL: http://jokko.bloggagratis.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

nu har jag uppdaterat, blir benson glad nu? :D

2009-09-01 @ 18:33:05
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0