TISDAG

Sov hemma hos killen i natt och är fortfarande kvar där.
Kommer nog bli så att jag sover hemma i natt eftersom jag måste börja vända tillbaka dygnet, skolan börjar ju trottsallt på måndag igen.

Då Blir det sista året av massa pluggande och sedan är man den vilsna studenten..
Någonstans så oroar jag mig inte över hur det kommer bli framöver när skolan är slut.

De flesta har redan börjat oroa sig för jobb och andra på om dom ska plugga vidare eller inte.
Självklart så skulle  det vara skönt att ha ett jobb när man är klar med skolan. Men vi får se hur det blir :)


Nu sitter jag och pratar med Emmieboll i telefon:).. hon har kommit hem från Spanien så vi ska ses snart massa mys:D..


nej nu ska jag göra något annat, uppdaterar senare:)


krampå'se pappkasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0