Cupido Pizzeria & Restaurang, Västerås

Säääämsta jävla skit stället evöööör!

Var och åt med fia och hennes killkompis där för ca 5 min sen, Alla tre beställer in varsin Carbonara och sätter sig ner och väntar ivrigt på att maten ska komma in hungriga och lite smått griniga kanske. Iaf jag:P

Det tar ca 20 min innan dom kommer in med varsina små SMÅ skålar, med pizza sallad och efter ca ytliggare 10 min kommer dom in med våran mat, yes var de ända vi tänkte innan vi såg vad vi fick på tallriken,

Det var ingen carbonara inte, Det var en liknande variant dock utan alla ingredienser som de ska vara i Carbonaran,
Paprika istället för lök men vänta, vart sjutton är smaken av vitlök?

De där var de sämsta jag någonsin ätit, och jag vet att jag klagar mycket, men när man utbildar sig till kock så blir man lite känslig, men dom ska ha beröm för pizza salladen iaf. den var helt okej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0