Sweet dreams or a beautiful nightmare

En helg i Västerås vart längre än planerat, nu kan jag iaf sova!:D
Dock så har jag blivit genom förkyld och säkert med en gnutta feber också jippie!..

Vart utgång igår, inge vidare kul, var bara massa äckliga fjortisar ute, så krogen vart mer ett lågstadie disco än en krog. Så hem tidigt, och äta mat sen sega framför datan.


Tog en fika med mitt ex idag, de var ganska kul att man kan snacka om allt och ingenting efter två och ½ år, saknat honom faktiskt om jag ska vara helt ärlig, han är en bra vän:)

Nu sitter jag bara hemma hos fia igen, ska snart ringa mamma och snacka lite med henne så hon vet hur läget är, men blir ingen skola i morgon iaf, nu ska jag försöka göra så jag blir frisk, knarka halstabletter och massa näs spray så jag blir frisk ngn gång:) eller kan andas iaf:p

see ya, don't wanna be ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0