ENKÖPING

Yes nu är jag framme i Enköping.

Pappa hämtade mig från tåget och så åkte vi hem farmor hade lagat mat och gjort blåbärspaj med vaniljsås. Hon är den som verkligen är bäst på att laga mat.


Nu är det spikat: Mamma, jag och Jenna ska gå på Twilight- new moon den 20 november det kommer bli så jäääävla bra. Jenna och jag har båda förälskat oss i Edward Cullen (Robert Pattinson)..

Han är dock inte så snygg irl men jag kan lätt slänga in en stöt på den mannen om jag hade chansen utan att tveka.

Ikväll händer det inte så mycket mer, klockan har redan sprungit iväg och äntligen börjar det bli svalt så man kan vistas utomhus även fast jag älskar värmen.

Mitt humör är lite som det är idag, jag vill inget mer än att krypa ner i soffan och kolla på twilight  men nej det kan jag ju inte, för filmen ligger hemma i sthlm och jag kommer inte hem än på ett tag, jag och jenna ska köra en film kväll med twilight sen och min älskade mamma ska köpa böckerna...

Visste ni sötnosar att alla 4 böcker kommer att bli film? jo då det har jag allt hört!
Robert pattinson (Edward Cullen) har skrivit på även det kontraktet så allt är frid och fröjd för min del!.. Snarare Love it!..



Och Jenna jag vet att jag har behandlat dig som skit, men jag skulle aldrig göra så som hon gjorde, jag ska verkligen ändra mig, och stå på dig, du är vacker, smart och bland dom starkaste personerna jag träffat, glöm aldrig de!.. .


nej folket nu är det deep blue sea som gäller, jag skriver mer när jag har ork, tid och lust:)


Krampå'se pappkasse

Kommentarer
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

söt du e (L)

2009-07-16 @ 16:19:50
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0