FISKE LYCKA

Idag tro det eller ej så har jag faktiskt fiskat... IGEN.. . jajamän, fiskade med fredrik,Carola, Nikolaj och en vän till dom ute på Härjarö, riktigt mysigt vi grillade korv och lite sånt innan...

Tyvärr började det blåsa upp runt 8 tiden så då var det dags att åka hemmåt, i samma veva när jag tar och ska veva in min lila met sak så fick jag napp... En lite Mörtin:) ..
.
Efter det gjorde vi inte mycket, Carola, Fredrik och Nikolaj gjorde chokladbollar eller så kallade negerbollar, medans jag lekte paparazzi fotograf=)..


nej hörreni ni de börjar bli sent och jag ska upp i tid, vi ska göra en utflykt till Fredriks föräldrar och träffa massa hundar:).. Love it!..

så länge får ni simma lungt, det kan vara kallt!..

krampå'se pappkasse

Kommentarer
Postat av: aw.

okej, jag tomte du tomtenisse :D

2009-07-23 @ 02:53:46
URL: http://alleballele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0