PARKEN ZOO ESKILSTUNA

Idag har vi allihopa gjort en utflykt till parken zoo och kollat massa djur.
Detta inlägg kommer dock handla om en av "restaurangerna" inne på själva området.

Eftersom jag går hotell och restaurang så har jag fått lära mig vad godservice är. Och denna restaurang var bortom alla gränser, den var riktigt riktigt usel...


Jag valde att äta tex mex buffé och de önskar jag att jag inte hade gjort faktiskt.

Så håll er borta från Pampas tex mex och grill för den suger verkligen, det fanns inga rena gafflar, inga rena glas, köttfärsen som skulle vara till texmexen var inte varm, var för såsig och de var dåligt utbud på rätter, Maten till barnen tog det 20 min om inte mer att få in, suck ... Kom igen bättre service tack..
.

nej nu ska jag pyssla med annat:) ..

krampå'se pappkasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0