T

" Jag har aldrig tänkt så mycket på hur jag ska dö, Men att dö istället för någon jag älskar låter som en bra död"
Ja jag har sett Twilight igen, den har fångat mig på något sätt. jag vet inte hur.

Idag har de varit en bra dag, jag har fått träffa resterande familjemedlemar som jag verkligen har saknat framförallt så har jag fått träffa min lillebror och min pappa.
Jag ska åka dit på onsdag och det ska bli väldigt skönt att få komma ifrån Salem faktiskt, att få komma till ett ställe där man kan se ut hur man vill, kunna gå hur man vill utan att någon verkligen bryr sig...

Jag menar, Halva Enköping är min släkt liksom ofta jag bryr mig om någon ens skulle se mig utan smink, med t-shirt utan bh under? Don't think so!..

Idag har jag varit ganska nere eller ah jag blev de snarare när jag skulle åka hem, för en gångs skull så ville jag inte lämna enköping men jag var ju tvungen ofcourse, tur att jag ska åka dit snart igen...


Imorgon blir det bara att kolla vad jag har för rena kläder och sen börja packa och tvätta så att jag får med mig det jag vill ha.


Nej jag vet inte om jag orkar skriva mer faktiskt, grejen är den att jag inte har något vettigt att skriva så de kommer säkerligen bli lite av en så kallad blogg torka nu när jag sticker...


Om de nu blir så, så får ni ha det så bra babes!

krampå'se pappkasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0