THE WAY YOU MESS WITH MY MIND



Ja du, finns inte så mycket jag kan skriva och inte skriva i detta inlägg mer än vad rubriken säger..

Jag är så trött på hur du försöker styra mig, säger att jag ska komma hem , hur tråkigt du har och dylikt, kom igen vi har inte ens träffats , Det är omöjligt att jag ska kunna vara hela din värld, IT DOSEN'T WORK THAT WAY.....

Jag vill inte vara låst och ha 30 mess varenda dag elle få 700 samtal från bara dig!.. kom igen du är inte den ända som ärligt talat vill snacka med mig sådeså!..

Nej nu vart det liiite mycket bajs i det här inlägget... så vi går vidare med nästa grej jag tänkte ta upp:)


Har snackat med min älskade bästis och partypingla Nattis i ca 2 timmar and I fucking love her!...
Hon lyckas alltid göra mig lika glad och vi har alltid något att snacka om även fast man tror att man redan har snackat om allt... Idag var faktiskt vårat samtals prat killar... Hur sjutton tänker ni med snopp egentligen?

En tjej vill inte höra hela tiden om hur fin kropp hon har eller hur sexiga hennes tuttar är...
Kör med komplimanger som rör henne som person och släng in något med att hon hade fina kläder någon gång för att göra henne glad.

Och det här att tjata om att man ska ha sex? Varför i helvete gör man det? Ska inte de komma bara när båda känner sig redo och verkligen vill? ska verkligen den andra parten ha värsta ångesten för att den andra har tjatat och man inte orkar säga nej?



Jag blir så leds på sådana saker som jag skrivit ovan då min nattis berättade det här för mig idag..
Det ända jag kunde säga var lägg ner, han är inte värd dig men egentligen, hur många gånger har man inte sagt det när det är något som varit fel?

Och egentligen borde ju ingen vara värd den personen då eftersom man kör med samma snack varenda gång...


Nej ska börja avrunda detta inlägg... Ni får ha det så bra så länge:)



krampå'se pappkasse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0