I USED TO RULE THE WORLD

En nybliven 18 åring, har nyss börjat uppleva krog livet och alla positiva delarna med att vara myndig, men även dom negativa.

Fredagen vart helt okej, det var först för fest hos min syster och sedan vart det utgång, ingen dyr vända för mig faktiskt, gjorde av med 300 och då har jag även räknat in inträdet.

Lördagen så bestämde sig jag och fia för att gå ut och ta något att dricka med tanke på att det vart en tidig kväll för henne. jag hade iaf jätte trevligt om man bortser från massa annat som jag och hon behåller för oss själva:P haha..
Så ett stort TACK till alla som kom, ni gjorde min dag.
och ni som inte kom shame on you.


Jag har precis kollat klart på Michael Jackson's this is it. Fick den nu när  jag fyllde år, den var faktiskt bra. har även sett hans andra film moonwalker och dom är väl egentligen i samma stuk bara att denna handlade om hans repetioner och uttagningar när det kommer till dansare.


Jag kan inte sova, fattar inte vad det är. jag har verkligen svårt för att sova själv, och nu är klockan snart halv 4, Lyckat! not...



Jag förstår mig inte på dom som verkligen inte ger upp och verkligen inser att det inte går att ändra på saker och ting.

Och i detta fall syftar jag på ett av mina ex, som verkligen inte kan sluta att höra av sig, och säger saker som " om inte jag kan få dig, så ska inte någon annan heller få det!."..

Men liksom kom igen? vad ska du göra?
Stänga in mig?

I bland borde man bara inse när man inte kan förändra något...



Nej ska försöka att koppla av och sova men de lär ju inte hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0