PROBLEMS

Jajamän, har lite små problem med bloggen atm, men de ska jag lyckas lösa inom kort hoppas jag!

Ni vet väl hur det känns när en person ni tror att ni känner helt plötsligt byter spår och sårar alla?

Jag var med om det i lördags och vart riktigt arg och besviken faktiskt, de var inte den personen jag lärt känna från första början.
Så jag DISSAR dig i dag, och jag hoppas att du skäms.


I morgon blir det tillbaka till skolbänken igen, jag kan verkligen inte ha det så här, måste få tillbaka mina rutiner.
Har massa att ta igen.

Nej nu ska jag ta en kopp té, see ya don't wanna be ya

Kommentarer
Postat av: Jenna

stolt över dig, kämpa på!

2009-11-19 @ 08:36:10
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0