Long time no see, typ

Jaha, nu sitter man här igen, dock så vet jag inte riktigt vart jag ska börja, allt går liksom upp och ner hela tiden kan man väl säga?.



Kan väl börja med att säga att jag har fått jobb, eller har typ haft de i tre veckor nu.
Och Du/Ni kommer att hata mig om jag skriver vad jag jobbar som!

men jag skriver de ändå:)
Gabbie goes Telefonförsäljare;)
Kul va?:)


Vad har hänt mer?

Mamma kommer hem på torsday, och jag mer eller mindre flyger ur boet:)
Så nu är de byebye Salem! ÄNTLIGEN!

Ska bli skönt faktiskt, då jag hatar den här lilla hålan.


Juste, såg paranormal activity idag, trodde seriöst jag trodde faktiskt att jag skulle göra i brallan ett tag, grymt läskig enligt mig och killen btw, Ett måste se egentligen då man tror att den inte är så läskig faktiskt.

Nää nu ska jag ta en cigg och sen kolla på An interview with a vampire:)

XoXo
G'

Kommentarer
Postat av: FelicijaSandrah

Gumman du får börja upptadera lite mera :D

2009-11-09 @ 16:47:33
URL: http://felicijasandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0