ÄR BLOGG TORKAN ÖVER?

Både ja  och nej.
Jag har inte riktigt motiveringen till varför jag borde fortsätta blogga faktiskt.(även fast de är skönt att kunna skriva av sig men det räcker inte:( )
Jag har verkligen blivit dunder förkyld, och det är så iriterrande eftersom jag inte sover så bra.
Igår var jag och Älskling på bio och såg Linje(?) 1 2 3 kapad. Med john travolta.
Den var faktist okej, dock besviken på att den var förutsägbar. men verkligen okej, kanske ingen som är värd att gå och se på bio men ladda ner absolut!..
Tack för en mysig helg älskling<3
nu ska jag slappa sen sova:)
kisses

Kommentarer
Postat av: Adèle

att ha en blogg är den perfkta dagboken. Eller bara ett sätt att skriva av sig vad som infaller sig. Fortsätt blogga!

2009-09-07 @ 22:41:05
URL: http://toasted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0