GAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, jag är hur sur och iriterrad som helst,
Fick höra av lillebror att de hänt en massa med F, och jag började givetvis bli förbannad.
Så jag satt och snackade med F på msn och fick höra hela historien och jag fattar verkligen inte hur i helvete man kan bete sig så som de här personerna hade gjort  och dom kände varandra riktigt bra, Jag fattar inte hur i helvete dom tänker...
Bara för att man te.x inte är lika smal eller har stora tuttar så är de ju för i helvete inge fel på en!..
Jävla fjortis fasoner, Väx upp,
Och F, dom är som jag sa avundsjuka, I will be here for you.
Idag har jag städat lite och möblerat om i mitt rum, tvättat och diskat, med andra ord så har jag varit duktig....
Imorgon är de en månad mellan mig och killen, känns dock som att de är mycket längre än så men men.
På tal om i morgon, så slutar jag 10 över 9 och är ledig torsdag:)..
Så skönt eftersom jag fortfarande är förkyld, and btw, jag har blödigt näsblod genom båda borrarna samtidigt idag! mysigt va?;):P*skrattar*..
Orkar ju knappt gå upp för trappan till rummet, så vi får se hur de går.
Nu ska jag hänga tvätt och fixa diskmaskinen,
/ Xoxo G'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0