NO AIR

Sitter och kämpar bara för att kunna andas,
Det känns som att jag andas genom ett sugrör om inte ett ännu mindre hål,
Febern har stigit igen och de blir akuten ikväll.
Nu har jag varit sjuk till och från i en vecka om inte ännu mer och jag känner mig helt matt i kroppen.
Var uppe på vårdcentralen idag och tydligen så har jag antingen halsfluss, den nya influensan eller en riktigt kraftig förkylning, men dom tippade mer på halsfluss eller influensan.
Jag har sovit som en galning, igår när jag kom hem från älsklingen så var jag uppe en timme och gick och la mig halv tio och tok somnade, vaknade kvart över nio var uppe en kvart och gick och la mig igen och vaknade halv 4 då var de bara att gå upp och åka till vårdcentralen.
Så nu sitter jag här och väntar på att mamma ska sluta så vi kan åka, känner redan hur värken är tillbaka i ryggen och jag har fortfarande inte ätit något idag, vet inte riktigt om jag kan om jag ska vara ärlig.
men jag ska försöka iaf..
/ Xoxo Bells

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0