SENASTE

Jag har inte mått bra senaste tiden,
De vart ännu sämre när jag fick veta att mormor var sjukare än vad vi hade trott, Blödande magsår och något med hjärtat och blodcirkulationen har jag för mig att de var.
Hon lever verkligen för sin häst som inte har långt kvar heller, när han är borta så kommer hon också att försvinna eftersom hon är för svag, svagare än vad hon visar och har visat.
Jag har funderat på en sak senaste tiden.
Ex, borde inte dom typ raderas?
Förutom dom man faktiskt kan vara vän med efter.
Jag blir så less på alla försök till att såra någon, de ger bara en onödig huvudvärk verkligen.
Nej nu blir de stan.
/ Xoxo G'

Kommentarer
Postat av: quim

jag finns här för dig gumman!!!

2009-09-25 @ 23:48:13
Postat av: Anonym

Jo, framförallt dom som ljuger och sårar en.

2009-09-26 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0