!

Har nyss gjort världens goaste middag, eller ah typ iaf, och ätit middag med min familj, de är första gången på väldigt länge som vi faktiskt har suttit tillsammans och ätit middag ihop, eftersom jag och mamma jobbar som galningar så har det liksom inte blivit någon stor grej av det hela.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, slå på en film och drömma sött tänkte jag. ska träffa Emelie i morgon:)
ÄÄÄÄÄÄntligen!, vi lärde känna varandra för fem år sen,och träffas allt för sällan även fast vi bor så nära, men men, nu är de dags:D och sen efter de ska jag åka till MR J! yeeeey!
Fullspäckat schema alltid bra :D
Ska bli så skönt att bara ha en lugn helg:)..
nej nu fick ni en liten uppdatering, ska ta med mig kameran i morgon och fota lite från middagen, då kommer de lite bilder också:)
ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0