Fick världens komplimang för mina bilder,

Vart grymt generad när jag läste ett pm på en av sidorna jag är med på ..
"Allvarligt!
Du kan inte döpa ditt album till "bara jag"
God damned...du är allt annat än bara ju!
Jag blir nästan stum när jag tittar på dig..:O
Så magiskt vacker...dom ögonen o den blicken..totalt livsfarlig kombination...jag skulle inte kunna neka dig någonting ju..:P

Dina perfekta fylliga läppar...så magiska...man vill inget hellre än o ha dom vandrandes över sig!

Sen kroppen din...den gör en galen bara man tittar på dig...ja man vill bara ha mer o mer av dig ju mera man tittar!
Du är verkligen beroendeframkallande på alla sätt o vis.

Komplimangerna räcker inte till helt enkelt."
haha, jag vet inte vad jag ska säga, jag är fortfarande helt chockad!
men jag får tacka och ta emot, inte alltid man får sådana kommentarer:)
Puss

Kommentarer
Postat av: Dan

Inte varje dag man får såna komplimanger;) hehe

2010-04-29 @ 02:46:49
URL: http://danny905.blogspot.com
Postat av: * Em

Sv; Godmorgon! :) Hade du en bra kväll igår?

2010-04-29 @ 10:16:12
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0