full rulle

Har varit igång absolut hela dagen, helt sjukt.
Först åkte jag från mr J, hem och bestämde att vi skulle grilla, sen till ica Maxi och handlade för 800 spänn, tur att mamma betalar :P
sen hem igen, marinera köttet, fixa sallad sen åka hem till mormor och morfar, dricka kaffe, grilla, och sen åka hem för att gå upp till Jessica och dricka ännu mera kaffe och sen gå ut med henne och hennes son när han stolt visa upp att han lärt sig att cykla:D
haha han är så söt, de var en stund vi var ute faktiskt, vi passade på att ta ut deras hundar också, så otroligt söta, sen så var vi ute fram till kvart i nio då vi gick in så Lukas kunde äta och sen gå å lägga sig, han är så söt, ger mig en godnatt kram och säger: "du får inte gå hem"
haha
mitt enda svar var "men om jag inte går hem då kan jag ju inte komma tillbaka och då hinner du ju inte sakna mig"
Och då svarar han " nää det är ju inte bra"
haha, jag blir så full i skratt, längtar faktiskt tills jag har en knotte faktiskt.
men men , nu ska jag kolla klart på csi sen sova:)
Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: *Em

Hej :) Allt bra med dig idag?

2010-04-16 @ 17:22:43
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0