Natt nr 2

Den var riktigt rolig, lite för mycket att dricka, men jag klarade mig:)
dock fick jag två kommentarer som var lite sisådär.
den första är från min morbrors frus syster och hon ville byta tuttar med mig, hehe...
den andra var från en av gubbarna på festen, som verkligen gjorde mig arg.
jag stog i köket med ett glas vin i handen och han kom fram och la sin hand på min mage och sa : det kanske inte är så bra att dricka.
de tog ett tag att fatta vad han menade, sen sa jag: nej jag har ingenting i min mage...
han svarar: är du riktigt säker?
jag menar kom igen! bara för att jag inte är pinn smal så behöver jag väl inte vara på tjocken?
jävla gubb jävel, hört talas om respekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0