natten var

Full av massa olika känslor, glädje, ångest osv...
Min kväll började bra, riktigt bra faktiskt, jag hade jätte kul och hade inte mina ångest attacker tills efter några timmar..
Shit vilka panik attacker, de var hemskt och dom ville verkligen inte gå över.
Jag hatar när attackerna styr mig, jag blir livrädd för mig själv för att de är inte jag, jag blir så nedstämd och verkligen bryter ihop, och de är inte jag, jag är alltid glad.
Dags att söka hjälp kanske, om man nu kan få det för attacker?
ikväll ska jag fira min mormor som fyller 65 Grattis mormor!
nu får ni ha de så bra så länge

Kommentarer
Postat av: * Em

Godmorgon :) Jag tog det bara väldigt, väldigt lugnt. Hur är allting med dig idag? Allt bra? :)

2010-04-18 @ 08:50:43
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0