Reality

Har kommit fram till att jag inte är speciellt bra på det här med bloggande, jag säger att jag ska bli bättre på att uppdatera men återigen är det bara snack, men dock när jag väl sitter här med datan i knät så finns det så mycket jag vill skriva men så lite jag kan skriva eftersom de mesta är en aningen privat kanske...
Så innan jag börjar skriva ett menningslöst inlägg som antagligen ingen kommer att läsa så säger jag på en gång:
Nej, jag kommer inte bli bättre på att blogga..
Av vilken anledning?
Jo, för att jag vet inte vad jag ska skriva...
kan börja detta inlägg med att skriva
att jag har varit sjuk i mer eller mindre två veckor, eller jag har varit hemma totalt två veckor, och sjuk båda veckorna..
Jag är äntligen frisk men har dock ingen ork i kroppen vilket inte är så konstigt med tanke på att jag har haft feber mestadels av tiden jag varit hemma..
Jag ser fram emot att komma tillbaka till jobbet, få träffa alla stam kunder, nya människor, få börja leva igen.
jag hade massa jag ville skriva men allt är som bortblåst, men de kommer väl tillbaka antar jag..
de är sjukt hur allt kan bli som man absolut inte har tänkt sig, hur allt som varit grymt bra kan vändas och bli katastrof på mindre än två sekunder. Man vet inte vad man har förns man har förlorat de..
Jag har förlorat två av mina bästa vänner, och de suger, för de gör verkligen ont i hjärtat, och hur mycket jag än skulle vilja vrida tillbaka tiden och ändra allt så går det inte. Och det är något jag får leva med även fast jag anser att de inte är bara jag som har gjort fel..
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0