Inlägg utan rubrik

vad ska jag skriva?
Huvudet är fullt med tankar om varför allt går åt helvete...

Jobbet har inte gått bra denna vecka, och jag trycker verkligen ner mig själv.
Vad gör jag för fel liksom?


Mitt knä är helt cp, överansträngt AB... inge kul alls, så just nu gör jag allt för att försöka göra så att det blir bättre.

Jag saknar det mesta hemma just nu faktiskt. min egna säng, min mamma, min lillebror som fyllt 16..

Men framför allt så saknar jag min pappa. kul va?

Vi bor inte speciellt långt ifrån varandra bara 40 min med buss så de är lite löjligt att jag aldrig åker dit faktiskt.

Förresten har jag skrivit att jag ska bli moster och gudmor? De ska bli kanon kul, världens bästa syster och när jag skriver vääärldens då menar jag verkligen det, ska bli mamma vilket ska bli grymt kul..

Vad har mer hänt?



Inte mycket faktiskt.


Eller jo


Jag har tänkt mer än vanligt nu den sista tiden, ovanligt njaaae.

Jag känner mig så otroligt sårbar när ens bästa vän har typ totalt ignorerat mig i ungefär 3 veckor, de gör så ont. bor man ihop så ska man ju kunna prata med varandra eller har jag fel?  och inte vara borta i fleeera dagar utan att höra av sig?
ja ni, de blev ett långt inlägg..men men

nu ska jag fortsätta med surfandet, ha det bäst så länge så får vi se när jag uppdaterar igen

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men tjejjen då ! Du är ju grym på ditt arbete ! Och du är en otroligt fin tjej. Det kommer gå bra. Det är ett krävande arbete, men du klarar det fint !

Kommer du upp till stockholm i helgen ? Det vore kul att ses isånnafall !



Ha det bäst stumpan !

Kram Jessica

2010-02-25 @ 00:11:51
URL: http://www.ungtrasan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0