Störande

En sak jag verkligen hatar är att folk verkligen kan få mig att tappa humöret med en liten handviftning.

De är nog det absolut drygaste som finns, det är inte kul alls.

Men men nog om det, imorgon ska jag kolla på en lägenhet, ska bli grymt kul faktiskt, men är lite skeptisk mot den även fast jag inte har sett den,  vi får se hur jag gör, men tror att jag kommer fortsätta bo så som jag gör idag tills jag verkligen vet exakt hur mycket jag kommer få ut i månaden.


Just nu gör jag faktiskt inte så mycket, har diskat,gjort kaffe och givetvis gjort om här på bloggen som ni ser.
Nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska göra, har lite smått tråkigt och hoppas på att bror och madde ska komma hem snart så man får lite sällskap:)..

I morgon blir de en lugn dag, tralla hem till lägenheten igen efter lite äventyr på dagen och sedan ladda upp för jobb helt enkelt, ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet och kunna tänka på annat då jag har massa annat i huvudet hela tiden.

Och snart är det löning, Can't waait!, ska bli grymt najs faktiskt. ska fylla på kylen och frysen då med massa mat så man klarar ett bra tag, de är lite tomt nu så här innan cashen kommer, haha..


Jag nämnde det säkert i förra inlägget men jag nämner det igen, jag vill ha tionde mars!.. ska bli så grymt kul med en fotning i örebro.

ska även börja jobba helger nu också medans jag ändå snackar om jobb, få in lite extra pengar är najs.

Nej nu vart det ett riktigt långt inlägg för en gångs skull, funderar även på om jag ska köra en så kallad frågestund, vad tror ni om det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0