-

Jag känner mig tom, jag lägger hela skulden på mig att det har blivit som det är.
Även fast det inte är mitt fel.. Idag har varit en upp och ner vänd dag verkligen.

Först börja den bra, och slutar dåligt.
Kan man inte bara ha en hel bra dag istället?

Skulle det inte vara mycket bättre att bara vara glad en hel dag och känna att de är kul istället för att total deppa?.


Mitt ex lillasyster fyller år på lördag, och har lust att överraska henne och åka dit men som det ser ut just nu så är det ganska uteslutet tyvärr.


på fredag blir det tillbaka på företaget där jag var på intervju och kolla på några sälj och lära sig något, ser jag faktiskt fram emot och de ska bli intressant.

Just nu behöver jag en riktig karate fylla känner jag, festa nonstop ett tag och må riktigt illa dagen efter.
Och ni undrar säkert hur man kan vilja ngt sånt?
jo för det var ruggigt länge sen och de skulle vara skönt just nu.

Nej nu ska jag väl sitta och glo lite, ni fick en ganska lång uppdatering nu I think.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0