!

Fick en fråga i kommentar här som lyder så här:

du är inte så bra på att skriva ofta här.. synd. varför ha en blogg om du aldrig ska skriva?

Och svaret på den frågan är:

Ibland har man inte så mycket man vill skriva och inte mycket man vill att alla läsare ska kunna ta del av, och just nu har jag inget mer att skriva, och massa skit är inte kul att läsa ellerhur?


Men åter till bloggandet jag faktiskt skulle göra idag jippie!:D



Idag har faktiskt varit en ganska bra dag, även fast jag inte har gjort något speciellt, dock känns det som att saknaden blir större, sluta knulla mitt huvud, så som bara DU kan...

Snart har det gått ett år sen mulls försvann från jorden, känns helt sjukt faktiskt. och snart blir jag gudmor också, bara några dagar efter mulls årsdag, känns lite wierd,


jag vet inte hur mycket mer jag egentligen orkar, och vet inte hur stor lust jag har att fortsätta låtsas att jag är starkast i världen.

ensak har jag iaf kommit fram till att jag ska börja gå ner i vikt på riktigt:)..
nej nu ska jag återgå till msnandet:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0