Today

Var väl inte riktigt någon bättre dag, somnade runt 6 och hade världens magvärk. jag hade så sjukt ont trodde att jag skulle dö av smärta.

Idag så är de väl ingen bättre dag, jag känner mig fortfrande ganska deppig och vill bara att allt ska gå över.

men what to do what to do, kan ju tyvärr inte göra så mycket åt de.

I morgon kommer vara en stor dag och jag hoppas bara att det kommer gå bra, och det tror jag nog.

nej nu ska jag bara ta de lugnt kanske se någon film är inte på humör alls, usch!

Kommentarer
Postat av: Felicija

hoppas du mår bättre snart! jag finns för dig.. är bara ett telefonsamtal bort <3

2010-01-22 @ 20:20:02
URL: http://felicijasandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0