efter att ha läst skol lagen

hittade jag detta:
"1 § Gymnasieskolan är öppen endast för ungdomar som avslutat
sin grundskoleutbildning eller motsvarande utbildning och som
påbörjar sin gymnasieutbildning under tiden fram till och med
det första kalenderhalvåret det år de fyller 20 år."
Ni vet att jag skrev om att jag inte fick gå klart gymnasiet, min förra skola bryter mot två regler, denna här uppe och en som handlar om kränkning hos den ansökande..
Sågbäck kommer inte ha det speciellt kul imorgon när jag ringer dom.. de kommer bli fart i luckan..
Dags att sova, god natt
1 § Gymnasieskolan är öppen endast för ungdomar som avslutat
sin grundskoleutbildning eller motsvarande utbildning och som
påbörjar sin gymnasieutbildning under tiden fram till och med
det första kalenderhalvåret det år de fyller 20 år.

Kommentarer
Postat av: Jocke

på dom bara . visa vart skåpet ska stå :)

2010-06-09 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0