I Feel Happy

Allt börjar ordna upp sig, och jag mår bra idag.
Solen skiner och de är knappt några moln på himlen.
Världens bästa Stora syster har gift sig med Världens bästa Fredrik, Stort Grattis till er!
Och snart blir jag moster, jag orkar inte vänta längre, drygt 2 veckor kvar till planerad födsel, men jag hoppas att den lilla plutten kommer tidigare.
Veckorna som varit kunde inte ha varit bättre, jag har umgåtts med otroliga vänner, jag har tagit hand om mig själv, Dock gått och blivit allergisk mot något onödigt, vad vet jag inte riktigt men onödigt, Så de blir vårdCentralen i morgon -bläää-,
De ända som saknas nu är... Ingenting faktiskt, de skulle väl vara den lilla skrutten som ska anlända till Världen på riktigt om 2 veckor..
Sen är allt verkligen perfekt.
Jag har mina underbara vänner, min familj, Allt man behöver för att må bra.
Och snart blir de antagligen en tripp ut till Skärgården som vi gör nästan varje sommar, bara få ligga på en klippa och vara fyyyyy så skönt!
Sen ska jag fixa jobb så att jag jobbar grymt mycket i sommar också, men ska även försöka att åka ut med morfar och segel båten, tokigt najs!...
Nej nu ska jag göra annat, typ sätta mig på balkongen, ringa pappa och bara skina

LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0