Never gonna dance again, The way I dance with you

Jag mår fin fint idag, jag känner mig helt utvilad.
Idag är det en tvätt och städ dag till 1000 ser förjävligt ut här hemma igen, så de ska de bli ändring på
kanske sitta en stund på balkongen om solen stannar kvar ett tag, men njaa får se..
Jag mår för bra, de är sjukt länge sen faktiskt, och de är den mest underbara känsla som finns.
Men jag kommer vara ännu lyckligare när mosters plutt tittar ut i Juli, caaaaant wait!
Den efter längtade bebisen, helt sjukt att tiden har gått så sakta även fast de ändå har gått fort ja men ni fattar, haha..
Nu ska jag börja tvätta, den sköter sig inte själv tyvärr:P
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0