Silly boy,get out of my head

Knas knas knas, är dom ända orden jag kan komma på att skriva faktiskt.
Hela kvällen igår var kanon knas, först as trött, sen på bättre humör, sen på jätte dåligt, sen jätte uttråkad och sen glad igen, haha..
De skulle ju vara fest igår som sagt, men om man kan kalla de dära för fest vet jag faktiskt inte..
Men men...
Ska försöka planera in ngra resor snart, Västerås, Enköping.. De löser sig sa han som sket på Sadeln...
Idag har jag städat en del, tvättat och de är väl de jag ska sysselsätta mig resterande dagen också I think..
Just nu ska världens bästa Joachim laga mat åt mig, är massa hungrig faktiskt...
Nää nu ska jag pyssla med viktigare saker..
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0